torstai 9. helmikuuta 2012

Jea

Jes taas kerkeen kirjotella!Koko viikko on ollu normaalia koulunkäyntiä ja kokeita..Tänään olin taas zumbassa.Huomenna oon erikan kaa ja mennää varmaa Tampereelle boustailee vaa :p Lauantaista ei oo mitää tietooo!Ainii olin eile kattomassa Plevnassa leffan Varasto mun kummitädin ja serkun kaa.Oli tosi hauska ja muutenki perus suomalainen leffa! Tänään opon tunnilla hoksasin vasta miten lasketaan se keskiarvo oikein millä haetaan lukioo ja mun onneksseni se oli 7.45:):) Olin sen viime tunnilla laskenu 8.1,mut joo täst vie pahenee ope sano et vaikka mun numerot nousis en voi saada 7.66 parempaa keksiarvoo..Noh kyl sillä johki pääsee laitan yhteishakuun 1.Tammerkoski    2.Kangasala     3.Hervanta.. Hervantaan pääsen 100% et kyl johki ees pääsen!
Nyt esittelen mitä kummitäti osti mulle:)



Vie päivän koulu asu.Farkut Gina Vyö Guess Neule Gina  T-paita  H&M.Tärähti siks näyttää hassulta!

Ilta hengailua pikkusen kaa

5 kommenttia:

  1. et yhtää pienempiä pikselimössö kuvia saanu?

    VastaaPoista
  2. Kattelin tänää tätä sun blogiis ja huomasin noist sun kuvist et sul on ihan sairaan ihanat silmät! Voisiks tehä tänne jonku meikkipostauksen tai jonku mis näyttäisit kuink pistät noi sun silmät?:) Muutenki kiva tää sun blogis!!:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Teen kyllä lupaan! Aika vain nyt ei ole oikea ku niin paljon kokeita jne mutta koitan mahdollisimman pian=)!

      Poista
  3. Kivoja kuvia! ja noi guessin vyöt on ihanii (:
    muutenkin kiva blogi!

    remixofthelife-suvi.blogspot.com

    VastaaPoista