sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Kuulumiset

Ei oo ollu nyt aikaa kirjotella kun on ollu niin paljon kaikkee ja nyt tässä postauksessa kerronki niistä.
Perjantaina olin alku illasta Camillan kaa oltii Linttiksellä,mut piti mennä Kauksulle,mutta mulla oli kauheen huono olo ja pelkäsin et oon ny saanu sen oksennustaudin,kun äippä ja pikkusiskoki oli sen jo sairastanu tai äiti oli oikeestaa vie oksennustaudis.Soitin äitelle joskus seiskan aikaa et tulee hakeen mut ja heti ku pääsin kotiin tietty oksensin..Voin sanoo et elämäni kauhein ja tuskallisin oksennustauti..Lauantaina olin iha terve jo paitti tietty vähä heikko olo oltiin Erikan kaa yhellä Askolla ja sit Matiaksen kyydis.Mentiin Erikalle jo aikasi joskus vähä enne 12 kun oli niin sairaan kylmä..hyihyi

Tänään olin kotona ja vuokrattiin Jannen ja Netan kans leffa Vain Seksiä,oli ihan sairaan hyvä! Suosittelen tosi tosi paljon kaikille:-)Noi näyttelijät oli tosi hyviä ja juonikin oli ihan sika mielenkiintone.
Mut näihin pressavaaleihin..Sauli tais sit voittaa jo.!
Menikö voitto oikeeseen osoitteeseen?

Ei mulla tällä kertaa muuta:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti