lauantai 25. helmikuuta 2012

Kuvat

Tässä parit kuvat italialaisista,kun ne oli suomessa.Unohdin kertoo et kävin keskiviikkona kampaajalla se leikkas reilut 5cm tuntuu hirvee lyhyiltä nytte,mut kyl ne kasvaa.Tossa eilisen kuvas näkyy niitten pituus jotenki.Muissa kuvissa vie pitemmät hiukset..huomaa ero!Sunnuntaina kuvailen mun uudet vaatteet si. tsau
Sit eilisen asu legginssit Gina paita H&M pipo Bad hair day
Hyvät perjantait
Mun ja sagan italialaiset
Jenskin kaa diskoss
Diskos
Sagan kermeleis
Pulkkamäessä
 Mä ja mun pari kamuu
Bussissa menossa Stadiin.

9 kommenttia:

  1. Missäs ne kaikki italialaiset on?? Eihän tossa oo kun yks kuva missä on niitä! Pelkästää kuvii sun suomalaisista kavereista! :OO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUA eihä tässä näi mun puoliakaa kuvist mikkä piti tulla,sori... lisään ne sunnuntaina ihanku ne vaatehankinta kuvat:D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Hyi toi disco posse kuva mun osalta xd

    VastaaPoista