tiistai 10. tammikuuta 2012

Helvetin mopoautot

Sappee reissu ei onnistunu..Millan mopoauto päätti,että minä en lähde minnekkää sappeeseen & ei käynnistynyt kuudeltakaan vielä!Mä olin jo iha valmis lähtee mut noi on noi muovikipot.Alkaa keittää niihi pikkuhiljaa:D
Mut siinä subbarissa eikä vahvarissa ei oo vielä heräte johtoa kiinni eli ne on koko ajan päällä ja vie akkua,syy on se sitten varmaa!
Pakko päästä kyllä laskettelee kohta!Äiti osti mulle viime vuonna kalliit yli 400e laskettelu housut ja en oo päässy vie kertaakaa testaa niit...:D No pääsenpähä viimeistää ens viikon tiistaina, kun on hiihtoo liikunnassa!

Toka koulupäivä & yks koe päivä merkillä..mitä vie?
Ei vois tää päivä putkee paremminkaa mennä!Onneks mulla on maailman parhaat kamut kekkä piristää hetkenä minä hyvänsä!Täs ois nyt kiivas suunnittelu meneillään lauantaista,jos mentäis parin tyttökamun kaa leffaan kattoon ehkä New Year´s  

Eve.http://www.finnkino.fi/Event/298878/?dt=14.01.2012 <- toi vois olla iha hyväki:)

2 kommenttia: