torstai 19. tammikuuta 2012

It's so sexy y'all

Siskon kulta ♥
Zumba oli huikeen pirtee ja vauhdikas.. i like it♥ Nyt popsin täällä salaattia ihanku joku pupu..xd Haluuko joku kertoo miten saan tonne semmosen formspringin? Oon liian blondi,etten osaa tätä bloggaus hommaa vie oikeen et sori siitä mut kyl mä tän kohta alan tajuu!:)Äiti täs mulle tekee nyt jalkahoitoo..omnomnom!
Äiti tekee jalkahoitoja mulle♥

Zumbaan lähössä,Huppari Stockmann Veluurihousut Gina  Kauluspaita Gina   Huivi Gina

Tulin siihen päätökseen et mun vaate huone pitäis siivota..

6 kommenttia:

  1. aivan ihana tää sun blogisi :) oot ihan superkaunis!!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sun pitäis laittaa isompia kuvia! Jos et tie miten nii minäpä kerron... eli kun oot ladannu kuvat siihen teksti pohjaan niin painat kuvaa niin siihen tulee vaihtoehtoja miten ison kuvan haluat! Ja olisi ehkä parempi ottaa kunnon valaistuksessa kuvii! :)) Pikku neuvo vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän,että kuvien laatu on tosi huono! Kamera on tosi huono ja mulla on iskän varakännykkä missä on ihan surkee kamera..pitää nyt vaan oottaa et saan paremman kameran ja etsiä parempia valaistuksia:) kiitos neuvosta!

      Poista
  3. mitä tossa sun jalkahoito vedessä on?:) ajattelin itsekkin tehdä tuommoisen koska näytti niin herkulliselta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain ainetta mikä on tarkoitettu jalkahoitohin en muista nyt nimeä äkkiseltä X)

      Poista