tiistai 24. tammikuuta 2012

Special to me

Nyt taas kerkeen kertoon kuulumisia.Eli viikonloppu suju hyvin olin Tampereella ja Kaukajärvelle kavereitten kaa,bussilla.Eilen olin taas 2 tunnin ja 15 min zumbassa,mutta en ollut koulussa,kun tunnin ku vitutti nii paljo & ei ollu motivaatiota kouluun.Tänään olin koulussa & nukuin koko päivän oikeestaan koulun jälkeen.Äskö tulin pikku lenkiltä koiran kaa.Piti tehä tänään yhteiskuntaopin työtä,mut se jäi ny kakkoseks..Eli hyvää kuuluu & hinku ois nyt vaan päästä pitkästä aikaa shoppaileen & bailaa johki sisälle,kun tää ulkoilma ei oikee huokuttele!
Videopostaus on kans niin jääny..Lupaan koittaa keretä tekeen nyt tällä viikolla,mutta ei kannata luottaa mun lupauksiin lupasin tehä sen viime viikolla,mutta oikeesti yritän!Meikkipostausta koitin väsätä viikonloppuna,mut toi kamera on niiin pepusta & kuvat ei onnistu ollenkaan eli teen sen joskus kun saan paremman kameran käyttööni

^^Oon niin rakastunu,kirjaimellisesti RAKASTUNU♥
Piti lisätä lopuks kuvia,mutta tää blogger jostain syystä lagaa niin paljo et ei onnistu lisään ne huomenna jos vaan lataa silloin:)Mut öitä lukijat♥







4 kommenttia:

  1. voit tulla meille tekee sen video- ja meikkipostaukse mun järkkäril...;)?

    VastaaPoista
  2. vou ompa kaunis varsinkin tuo brunette tyttö kenellä on tuo pitsi ''neule'' päällään!!

    VastaaPoista