torstai 15. maaliskuuta 2012

50 faktaa Sannasta

Näin tämmösen tosi kivan postauksen kaverin blogissa oli itekki pakko kokeilla onnistuuko.

1.Täytin 13 päivää sitten 16 vuotta
2.Oon tällä hetkellä kipee ja se ärsyttää suunnattomasti
3.Mulla on huomenna kello 9 kuulustelut poliisilaitoksella oon todistamassa yhtä juttua
4.Mun äiti omistaa Honkasen puutarhan,joka on 10 m päässä meijän talosta
5.Mun iskä on Voitelukeskuksen tuotepäällikkö
6.Haluun isona parisuhdeterapeutiks tai esimieheks
7.Mun mielestä tärkeintä töissä on palkan suuruus xd
8.Meillä on yks kissa
9.Haluisin alottaa ratsastuksen taas mut aika ei riitä..
10.Lähen huomenna Erikan ja Camillan kaa laivalle
11.Rakastan päärynäpilttiä
12.En osaa säästää rahaa
13.En voi mennä kauppaan jos mulla ei oo rahaa,koska sitten en voi ostaa mitään
14.Tykkään pinkeistä pörrösistä jutuista
15.One Directionin laulajat on kuumia
16.Mun lempiruoka on Lasagne tai kanasalaatti
17.Ihastun liian helposti
18.Musta Skandinavian hunksit on rumia mut niillä on hyvät kropat
19.Oon joskus liian girly-girl
20.Annan anteeks tosi helposti
21.Mun äiti on maailman paras, tosi rento ja tykkää ostella mulle kaikkee kivaa♥
22.Iskä on varakas,mut asuu Vesilahdessa.
23.Mun unelmien poikaystävä on hauska,komee,hyvä peppu,rento,luotettava ja semmonen joka pystyy puolustaa mua.
24.En rusketu helposti,ja se johtuu mun hiustenväristä
25.Mulla on tosi paljon kavereita mut mulla on 7 semmosta,jolle kerron kaiken ja ne osaa auttaa mua aina
26.Äiti yrittää matkia mua aina
27.Mulla on kaks siskoo,toine on 18vee ja toine täyttää kohta 1vuoden
28.Enkku on se aine koulussa missä oon paras
29.Aion lukee Venäjää 3 vuotta lukiossa
30.Laskettelen suksilla aina en oo kokeillu lautaa ikinä
31.En pärjäis ilman mun kavereita
32.Mun kamut on iha hulluja
33.Tykkään ajelemisesta
34.Mulla on erikoisen väriset hiukset,kukaan kampaaja ei oo vie suostunu värjää niitä,mut en haluiskaa värjätä niitä
35.Rakastan meikkaamista ja muutenki pänttäytymistä
36.En pysty luopuu mistään mun vaatteista vaikken käyttäiskää nitä,koska mietin et kyl mä ehkä tota joskus tarviin
37.Mun vaatehuone on iha täys pitää rempata kohta uus
38.Bensan haju on musta hyvä xd
39.Rakastan shoppailua
40.Pelkään olla yksin pimeessä
41.En pysty kattoon Titanicia itkemättä
42.Mun lemppari ohjemat tv:s on Täydelliset naiset,salkkarit ja Jersey shore
43.Aion hakee Big brotheriin,kun oon 18
44.Alotan Linnean kaa kohta tankotanssi
45.Mun sisko muutti iha vähä aika sitten Tampereelle omaan kämppään
46.Rikon helposti kaikki kalliit jutut mitä saan
47.Haluun koko aja jotain,keksin joka päivä jonku minkä haluun ja kerron äitille ja se vaa sanoo joo ja mä haluun tätä ja tätä
48.Mun pikkusisko osaa kävelle jo ilman tukee
49.Otin eilen uudet geelikynnet
50.Oon joskus vaikee ihminen

18 kommenttia:

  1. kuinniii kukaa kampaaja ei oo suostunu värjää su hiuksia? ööö?:D kai ne nyt värjää jos sanot että haluat värjätä ne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh kylhä ne suostuis mut tarkotin sillä et ne aina sanoo et mää en sun hiuksias suostu värjään ja se jää siihe:D et ööö ööööö

      Poista
  2. käyppäs kattoo mun blogin puolella haastoin sut tekeen yhen postauksen! >:)

    VastaaPoista
  3. mua jäi hämään toi kohta 49.Otin eilen uudet geelikynnet , onko tulla joskus vai ollut kun laitoin että _UUDET_ ? :) anteeksi oli pakko tulla vain varmistamaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi,oikeastaan ei ole ikinä ollut _geeli_kynsiä,mutta on moneen kertaa ollut kestolakkaus,eli lakataa geelin tapaisella aineella oman kynnen päälle ilman tippejä ja oma kynsi kasvaa niitten alla sitten x)

      Poista
  4. Hei ei vittu ihan oikeesti! Sun hiukset ei todellakaan ole erikoisen väriset ja millä ihmeen tavalla rusketus riippuu hiusten väristä? ps se on pynttäytymistä ei pänttäytymistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei sori jos käytän omia sanojani:) ja en kyl ite tunne ketäää kel ois tän väriset hiukset mut joo jos sä tunnet hyvä heeei rispektit:)

      Poista
  5. voivittu anonyymi oot tyhmä sannan hiukset on selvästi oranssit eli aika erikoiset!! ja jos omistat oranssit hiukset palat helposti etkä rusketu vitu aasi:D:D:DD

    VastaaPoista
  6. se on ihotyyppi eikä mikään vitun hiuksien väri, nyt tsemppiä vähän teille hei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oikeestaan se on totta! Että ihotyypistä johtuu palatko helposti,mutta tutkittuani asiaa se johtuu myös oransseista hiuksista!

      Poista
    2. HAHAHHAHAHAH MUKA HIUSTEN VÄRISTÄ? ihotyypistä urpot

      Poista