keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Turn up the music














Helooou pitkästä aikaa :-D Nyt on aikaa postailla,kun oon _taas_ kipeenä.. Tänään kävin tekeen koulussa matikan valtakunnallisen ja si lähin himaan. Mun sisko Milla täyttää tänää 1 vuoden:) Onnee muru♥ Aattelin sen kunniaks ehkä leipoo kakun,jos ny vaan osaan:DD
Ai äiti tuliki kakun kaa ei tarvi alkaa väsää sitä 8) Leevi ja Cami ainaki tulos syömää sitä kakkua:)
Mut mulla on ollu kotona vähä tylsää,niin oon innostunu siivoon hirveesti,tyhjensin äitin meikkihuoneesta kaikki sen kamat ja järjestelin sinne omia tavaroita. Eli toisinsanoen vallotin äitin meikkihuoneen :-)








Mun vaatehuonekki kaipais siivouksen..

Pitää olla useemmin kipee niin tonki kerkeis siivoon jos en tänää jaksa x)
Tän päivän ostokset!
Lisään myöhemmin kakusta ja kakkukahveista kuvaa,moroooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti