sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Haaste

Sain haasteen Kristiinalta.
1) Esitä kuvina 11 pientä asiaa, joista pidät tai jotka tekevät jollakin tavalla onneliseksi.



1)Kaverit,kaverit on kaikista tärkeimpiä mulle ja tekee mut onnelliseks hetkenä minä hyvänsä♥



2) Vaatteet,Tykkään ostella koko ajan uusia vaatteita vaikken tarviskaa niitä ja myönnän et mulla on aika paljon vaatteita,kun toi vaatehuone on jo täys ja äiti miettii ny mihin remppaa mulle uuden x) Mut tää vika on varmaan kaikilla naisilla.


3)Kesä,Oon kans yks joka palvoo kesää,rakastan kesää,koska on lämmin♥!




4)Party! Tykkään bilettää ja tanssia tosi paljon!!


 

5)Ajelu ja autot,Tykkään tosi paljon puuhata autojen kaa varsinki ajella...lempipuuhaa♥



7)Zumba,Zumba on asia mistä mä todellakin tykkään saa hyvälle tuulelle ja kuluttaa kaloreita x)!







8)Tupakka





9)Lahjat,Tykkään aina lahjoista ja varsinkin jos niitä on paljon!:)





10)Nukkuminen,mua aina väsyttää,joten tykkään nukkua sillon kun väsyttää!




11)Kalev mustikka valkosuklaa,En sitä usein syö mutkun syön nii nom nom♥

2 kommenttia:

  1. oot niin pinnallinen teini lopeta blogis ja säästä internet tältä roskalta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa taidat ite olla pinnallinen kun tuut inisee älä kato tätä blogii enää jos et kestä;)

      Poista