maanantai 5. maaliskuuta 2012

I`m taking you to another world

Loma loppu ja koulu arki alko tosi väsyneessä tunnelmassa..! Kai se tästä,kun sais unirytmin normaaliks.Loppu loma meni kamujen kaa ja synttäreitä tietysti juhliessa;) Meni jooo siis iha hyvi juhliminen ei siitä sen enempäää nyt,mutta tosiaan loppuloman Olin Erikan,Camillan,Jennin ja Millan kanssa enimmäkseen:) Lauantaina oli sweet sixteen part 2 camillan kaa joka tuli sillon leviltä♥Oli kova ikävä! Mut tosiaan tänään olin zumbassa. En tie vie viikon ohjelmasta muuta,että huomenna kaippa solkkuun,torstaina pakko TAAS mennä discoon,koska kansainvälisyys kurssi järjestää sen ja satun oleen siinä x) Sit joku päivä yhteishakuki pitäis tehä...arggh!
Mun syndekakku x))
Part 2

16 kommenttia:

  1. uu keltäs sait tota shampanjaa sweet sexteen lahjaks;))););)? t. u know ? <3

    VastaaPoista
  2. Ootte noloja kakaroita, ja sain hävetä silmät päästäni kun näin viimesen kuvan.. Huhhuh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä sain hävetä silmät päästäni kun tommonen luuseri ees kattoo mun blogia ja saatipa vie kommentoi joitain tänne:)

      Poista
    2. Jep mähän oon aika luuseri :) Toivottavasti tuli kivat teinikännit!

      Poista
  3. Hei ! Sain hävetä kun luin sun kommentin anonyymi! Huhhuh
    Huvä kuva mun mielestä:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, sinuna pitäisin turpani visusti kiinni sillä sulla ole mitään varaa tulla haukkumaan/arvostelemaan sannan kuvia..! Tuo on oikeasti jotain niin säälittävää että perusta vaikka oma blogi ja katso kuinka paljon kaikki laittavat sinne kritiikkiä ja mieti sitten miltä tuntuu ja haluaisitko että blogiisi tulisi asiattomia kommentteja:)ihan näin btw

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eli siis kritiikki ei ole sallittua? sillä ei elämässä pärjää jos ei kritiikkiä kestä

      Poista
  5. honxuuuu postausta kehiin!!:) sulla on tosi ihana blogsu! =)

    VastaaPoista
  6. olen samaa mieltä että viikon tauko on aivan liian pitkä blogin pitäjille...eli ihan totta postausta kehiin jos haluat että sinulla on lukioita vielä niin niillä pitäisi olla täällä jtn mitä lukea eikä viikon vanhoja juttujasi..

    VastaaPoista