lauantai 10. maaliskuuta 2012

Oops i did it again

Eli oon tosi pahoillani kun en oo päivittänyt taaskaan pitkään aikaan..! Mutta kuulumiset:
Oon ollut koulussa,yhden päivän olin poissa,koska olin vähän kipeä! Kokeita on ollu tosi paljo ja menny tosi hyvin! Tein torstaina yhteishaun joka näytti tältä.. 1.Kangasalan lukio 2.Valkeakosken lukio 3.Hervannan lukio eli Tampereen teknillinen lukio.
Jännittää mihin sitä joutuu,mutta pääasia,että lukioon:D
Maanantaina olin taas zumbassa,oli taas tosi kivaa! Torstaina olin siis koululla täyttämässä ainekortteja ja tein ton yhteishaun ja olin järjestämässä sitä diskoa. Eilen eli perjantaina olin Millan kaa ajeltii ja oltiin kavereitten kaa.Illalla tuli paha tilanne ku mies alko uhkailee pesismailalla,mut siitäki selvittiin:-D
Tänään oon Erikan kaa ja ei vie oikee tietä mitä tehään jotain kivaa ihanku aina:)!
Tässä viikon kuva saldoa!
Torstain asu. Farkut Gina Vyö Guess Paita Veromoda
Me täs sunnuntain synttärikakkukahveilla
Me ja meiä Sangriat

Köksän paella

2 kommenttia: